czwartek, 4 października 2012

Wzorek na paznokcie :)

                                         Cześć!!!

                         Zaprezentuję Wam dzisiaj szybki i prosty wzorek na paznokcie.



Można użyć dowolnego koloru. Ja skorzystałam z jaskrawej pomarańczy :)

Maluję tak jak francuski na końcach paznokci. Wystarczy część prawej strony.





Następnie lewą stronę maluję białym kolorem po skosie.





Czarnym lakierem staram się zrobić kreski,plamki. Coś żeby przypominało  wzorek zebry lub panterki to też zależy od gustu :)


Całość ozdabiam dodatkowo jeszcze lakierem z brokatem lub sypkim brokacikiem.

Dla uzyskania lepszego efektu całość maluję bezbarwnym lakierem.

Używam "ultrafiolet efekt" z firmy "JOKO"

                                         Życzę udanego wykonania :)



90 komentarzy:

  1. Bardzo fajny, trzeba koniecznie wypróbowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szampon jest moim zdaniem świetny :) szkoda, że już go nie ma w promocji :/ a paznokcie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super są! chętnie kiedyś skorzystam z takiego wzorku :)


    http://mojemalefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyszło ! :)

    www.badratt.blogspot.com
    ZAPRASZAM ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za miły komentarz! Pozdrawiam i zapraszam do częstego odwiedzania :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Kochana :*

    Miło że odwiedziłaś mój blog i dziekuję za miły komentarz :*
    piękne paznokcie, obecnie staram sie zapuścić moje abym mogła je malować na wszelakie sposoby :) Może wiec obserwujmy dzięki czemu będziemy miały stały wgląd w nasze stylizacje?

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Może w końcu przekonam się do frencha i też coś zmaluję :).

    Dzięki za komentarz i dodaję do obserwowanych :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty tez mozesz sie pochwilić zdolnościami :) dodaje do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nienawidzę siedzieć przy swoich paznokciach :/

    OdpowiedzUsuń
  10. ;*
    zazdroszczę paznokci ! :)
    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny wzorek - ale ja niestety nie mam zmysłu do własnoręcznych wzorków :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny efekt! Chętnie wypróbuję kiedyś przy okazji zabawy w jakieś zdobienia, tylko ciekawe jak z efektem na prawej ręce :P

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi się podobają!:*

    zapraszam serdecznie!:*

    OdpowiedzUsuń
  14. o proszę, u mnie też notka o malowaniu paznokci :) chciałam żeby ktoś się pochwalił swoimi sposobami, ale przypadkiem trafiłam do Ciebie :D super, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny wzorek, ale ja jakoś nie umiem się przekonać do podobizny frencza na moich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Thank you so much for having posted a comment on my blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. takie proste a wygląda po prostu rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. sliczne..! :)
    ______________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne są i jakie proste do wykonania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. oo łał :D super wyszło :D muszę spróbować :D
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię takie skromne paznokcie, podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo pomysłowe i pięknie Ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny wzorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. super wzorki! zapraszamy do nas;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie Ci wyszły ...:))Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Paznokcie maluję najczęściej jednym kolorem-to mi jeszcze wychodzi:)Czasem zaszaleję i coś zrobię,ale takiego arcydzieła to już bym nie dała rady..a już na pewno nie na prawej ręce^^
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. fajnie to wygląda :) ja nigdy nie mam cierpliwosci ani talentu do takich fikuśnych wzorków :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. dziękuję za miły komentarz na blogu:) wzorek bardzo ciekawy, muszę wypróbować:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie banalne ale jakie pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny wzorek :) bardzo mi się podoba :)

    Dziękuję Ci bardzo za miły komentarz;*
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. wspanialy wzór, piekne kolory- ale zdolna jesteś!
    super, obserwuje.
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja mam megadługie paznokcie, ale maluję je tylko w tradycyjny sposób :D
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie wygląda niestety nie mam takiego talentu ;c

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale cudownie wyglądają ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  36. ladne paznokcie ;p

    zapraszam do siebie,obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Efekt świetny, ja lubię bawić się paznokciami, fajna inspiracja dla mnie!:))

    OdpowiedzUsuń
  38. świetnie wyszły Ci te paznokcie, gratuluję umiejętności :)
    pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale fajne, masz talent, powaznie:))

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo dziękuje ;*

    Pozdrawiam cieplutko ;)



    Zapraszam na konkurs Kochana:
    szczegóły na mim fanpage na facebook
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=540364419324163&set=a.481095115251094.129308.476534652373807&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny pomysł z takim zdobieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  42. great nails! i like your blog maybe we follow each other!? let me know ;) www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo rzadko maluję paznokcie i zawsze na gładko:)))wzorek jednak chętnie pokarzę córce.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. love the nail dessing, it looks adorable and amazing

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  45. świetnie wyszło bardzo mi się podoba:))))

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetnie! Wspaniały efekt a takie proste wykonanie,napewno spróbuję!
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  47. o ja Cię! ale pięknie! masz talent dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
  48. O rzeczywiście nie jest wcale taki trudny na jaki wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Masz bardzo ładny kształt płytki paznokciowej :)
    A wzorek świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczny i pomysłowy manicure!♥ Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  51. Ślicznie Ci wyszły paznokcie! ;))
    Szkoda, że ja nie mam takiego talentu.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  52. świetne paznokcie :)
    pozdrawiam i zapraszam, nowy adres bloga
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo ładny ten wzorek :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń